Příměstský tábor Praha

Příměstský tábor Praha -  pro děti od 7 do 13 let

Putovní příměstský tábor Praha

( Věková kategorie: Děti ve věku od 7 do 13 let )

Termín: 12 – 16.8.2024 pondělí – pátek /sraz v 8:00 – 17:00 na hl. nádraží

Cena: 4.350 Kč / dítě

Program:
1. den: ZOO Praha celodenní výlet
2. den: Oslí stezka celodenní výlet – půldenní program s oslíky
3. den: Petřín celodenní výlet s jízdou lanovkou a výstupem na petřínskou rozhlednu
4. den: Konopiště vlakem a ekovláčkem celodenní výlet vlakem do zámeckého parku s návštěvou medvědária, obory se zvířátky
a dravci a absolvováním naučné stezky pro děti, oběd formou pikniku v parku

5. den: Svatojánské proudy a cesta lodí celodenní výlet s plavbou parníkem zpět

V ceně je zahrnuto:

• svačina
  • pitný režim
  • oběd
  • celodenní program
  • cestovné
  • plná pozornost 2 průvodkyň

Tento příměstský tábor je určen všem dětem od 7 do 13 let, které chtějí zažít týden plný dobrodružství a poznat nové kamarády. Během týdne podnikneme společně pět výletů, a to nejen v Praze, ale i po jejím blízkém okolí. Strávíme celý den v pražské ZOO, kde navštívíme zvířátka podle výběru dětí, pohrajeme si na některém z místních hřišť a absolvujeme jeden z nabízených vzdělávacích programů nebo krmení. Vydáme se na Oslí stezku, kde pro nás bude připraven půldenní program s místními oslíky. Vystoupáme na petřínskou rozhlednu, ke které nás přiblíží oblíbená lanovka a užijeme si hry v krásném prostředí petřínských sadů. Vyzkoušíme si cestování vlakem, a to nejen tím opravdovým, ale i ekovláčkem, a to po cestě na Konopiště, kde na nás čekají medvědi, dravci, naučná stezka v parku a piknik! A nebude chybět ani trochu náročnější výlet na legendární Svatojánské proudy, odkud nás zpět doveze parník. Děti se s námi rozhodně nudit nebudou! V případě nepříznivého počasí je připraven náhradní program v interiéru.

Tak neváhejte a pojďte s námi do toho, těšíme se na vás!

Na letošní rok je vyhlášený pouze jeden turnus.

GALERIE

Putování za dobrodružství - změna a výzva - zážitky - nová přátelství

ZOO Praha
Petřínská rozhledna
Oslí farma
Lanovka na Petřínskou rozhlednu

Jana Slezáková

Jsem máma dvou dcer a děti mne provází celý život. Ve dvaceti letech jsem byla sedm měsíců jako AU-PAIR v Anglii, což byla pro mne obrovská zkušenost, z které čerpám dodnes. Po narození dětí, jsem organizovala oslavy narozenin, pekla pro ně figurkové dorty a vymýšlela různé aktivity od vydlabávání dýní, po tvoření perníčků. Jako aktivní účastník jsem byla součástí akcí pro děti jako bylo Dušičkování, Pochod tří králů, Masopust atd. S mladší dcerou jsme zvládly přechod ze státní školy na soukromou alternativní SCIO Školu a díky tomu se nám i jí otevřeli nové možnosti. Práce s dětmi mne naplňuje a baví a díky tomu jsem se stala v loňském roce lektorkou vědeckého kroužku pro děti první stupně Veselá věda.

Gábina Voltolina

Jmenuji se Gábina a jsem mámou dvou úžasných bytostí, 20letého syna Jáchyma a 13leté dcery Kamily. Obě děti jsou již několik let v domácím vzdělávání, Jáchym se připravuje na maturitu. Práce s dětmi prolíná v různých podobách celým mým životem. V komunitní škole své dcery jsem vedla kroužek vaření a pečení, a v rámci aktivit své bytové restaurace i tvořivá odpoledne s pečením pro děti do 10 let. Aktuálně se věnuji pravidelné práci s dětmi ve věku 7 měsíců, 2 roky a 8 let ve 3 rodinách. Mimo to jsem vášnivou kuchařkou a cukrářkou, provozuji bytovou restauraci pro 10 hostů. Ráda cestuji a miluji divadlo. Těším se, co všechno nového s dětmi zažijeme!

" Když miluješ to, co děláš, nebo když miluješ to, co máš, v tu chvíli máš všechno, co v životě potřebuješ."